ثبت نام در کارگزاری✔️غیرحضوری و رایگان☀️

ثبت نام در کارگزاری✔️غیرحضوری و رایگان☀️
  8
 22579
امتیاز کاربران 3/5 از 5

آیای م یدانستید فقط با چند کلیک می توایند در جشنواره نوروزی سرمایه و دانش شرکت کنید؟ جشنواره نوروزی کارگزاری سرمایه و دانش با جوایز بی نظیر مختص همه عزیزانی که در بازه 28 بهمن تا 23 اسفند در سامانه لومینو ثبت نام کرده اند. اگر هنوز عضو لومینو نشده اید رایگان و انلاین عضو لومینو شوید و از هدایای جشنواره استفاده کنید. لینک ثبت نام:
جوایز میلیونی جشنواره نوروزی کارگزاری سرمایه و دانش
 

کاربران گرامی؛   

 در هر کجای ایران و در هر مکانی که هستید، پس از تکمیل مراحل سجام از طریق «سجام» بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب کارگزاری و یا دفاتر پیشخوان دولت، می توانید گام به گام از طریق راهنمای زیر، به آسانی و در کوتاه ترین زمان به صورت رایگان، عضو کارگزاری سرمایه و دانش شوید. پس از عضویت، می توانید از کلیه خدمات و امور مشتریان کارگزاری به صورت غیرحضوری در «سامانه گئو-خدمات غیرحضوری کارگزاری سرمایه و دانش»، برخوردار شوید.  


مقاله مرتبط: سامانه سجام چیست


گام اول)  ثبت نام و عضویت در کارگزاری برای مشتریان جدید به دو روش زیر است:             

روش ۱)   در روش نخست همه مشتریان؛ شامل افرادی که به تازگی کدبورسی دریافت کرده اند (از طریق ثبت نام در سامانه سجام، احراز هویت الکترونیکی و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت) و همچنین اشخاصی که از قبل کد بورسی داشته اند و برای اولین بار قصد دارند عضو کارگزاری سرمایه و دانش شوند، می توانند با مراجعه به «سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری» (ویژه مشتریان جدید) و انتخاب شعبه و با ورود به لینک اختصاصی شعبه مورد نظرشان، با تآیید اطلاعات منتقل شده از سامانه سجام، در کوتاه ترین زمان و به صورت رایگان، پس از دریافت رمز عبور سامانه های معاملاتی از طریق پیامک، مشتری کارگزاری سرمایه و دانش شوند. 

*  یادآوری:              

  • درنظر داشته باشید، استفاده از خدمات ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری توسط این سامانه مختص افرادی است که می خواهند برای نخستین بار عضو کارگزاری سرمایه و دانش شوند. استفاده از این سامانه برای مشتریان قدیمی کارگزاری، امکان پذیر نیست.

  • استفاده از این امکان " هیچ محدودیت سنی " ندارد.

  • برای انجام ثبت نام غیرحضوری می بایست حتماً در سامانه سجام ثبت نام و کلیه مراحل سجام (شامل ثبت اطلاعات و احراز هویت سجام) را تکمیل کرده باشید. سپس با وارد کردن شماره همراه و آدرس ایمیلی که در سجام ثبت کرده اید، در «سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری» (ویژه مشتریان جدید)، ثبت نام کرده و وارد سامانه شوید.

  • از جهت اینکه کلیه اطلاعات کاربران از سامانه سجام به صورت اتوماتیک وارد سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری مشتریان می شود، اگر مایل به تغییر شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل، اطلاعات هویتی و مالی و سایر اطلاعات خود هستید، ابتدا وارد قسمت ثبت اطلاعات سجام (مرحله اول) شوید، از قسمت ویرایش اطلاعات و یا تغییر شماره تلفن همراه، تغییرات مورد نظر را انجام دهید و سپس وارد «سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری» (ویژه مشتریان جدید) شوید.

  • جهت ثبت نام غیرحضوری، ابتدا اسامی و اطلاعات شعب کارگزاری را بطور کامل مرور کرده پس از انتخاب شعبه، روی لینک اختصاصی شعبه موردنظر کلیک کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.

روش ۲)   درصورتی که تمایل به ثبت نام با روش های پیشنهادی ندارید، می توانید با مراجعه به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت (طرف قرارداد کارگزاری) مراجعه و مراحل احراز هویت جهت عضویت در کارگزاری سرمایه و دانش را طی کرده و در کوتاه ترین زمان نام کاربری و رمز عبور جهت دسترسی به سامانه های معاملاتی را از طریق پیامک دریافت کنید.

گام دوم)    اگر مشتری قدیمی کارگزاری هستید و قصد به روز رسانی اطلاعات خود را دارید و یا به سامانه معاملات برخط (آنلاین) دسترسی ندارید و مایلید از این خدمات استفاده کنید، می توانید از طریق «سامانه گئو-خدمات غیرحضوری کارگزاری سرمایه و دانش» و انتخاب قسمت درخواست احراز هویت از این خدمات بهره مند شوید. 


مقاله مرتبط: شرکت کارگزاری چیست


*  راه های ورود به سامانه گئو-خدمات غیرحضوری کارگزاری سرمایه و دانش:

*  یادآوری:

  • این خدمات " فقط مخصوص مشتریان قدیمی کارگزاری است " (جهت به روزرسانی یا درخواست معاملات برخط) و مشتریان جدید برای ثبت نام نباید از این قسمت استفاده کنند.

  • جهت ثبت نام مجدد مشتریان قدیمی بصورت غیرحضوری پیش از ورود به سامانه با کارگزاری تماس بگیرید.

  • درخواست احراز هویت مجدد در این سامانه فقط برای مشتریان ساکن تهران و برخی از شهرهای حومه تهران، به صورت غیرحضوری انجام می شود.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
لطفا لینک ثبت نام کارگزاری میخوام
 ارسال شده در : دوشنبه 01 آبان 1402

لطفا لینک ثبت نام غیر حضوری میخوام

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام میتوانید از طریق لینک زیر ثبت نام خود را انجام دهید. https://online.lomino.ir/auth/register?branchCode=2001

محمدباقر زیرابی رکنی
 ارسال شده در : دوشنبه 05 دی 1401

باعرض سلام میخواهم در سامانه شما ثبت نام کنم ولی نمیدانم از کجا شروع کنم با تشکر از شما نا گفته نماند بنده از سهامدار قدیمی شرکت سپنتا میباشم

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

عرض ادب، شما با مراجعه به سایت https://www.sdbroker.ir/ می¬توانید از قسمت ثبت نام غیرحضوری اقدام به ثبت نام کنید.

رضا تقی زاده جعفرلو
 ارسال شده در : چهارشنبه 19 آبان 1400

اینجانب رضا تقی زاده جعفرلو با کد ملی ۰۰۶۶۰۵۷۶۹۸ و کد سهامداری ۰۷۵۹۶ درخواست رفع فریز کل پرتفوی خود را دارم.

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

جناب آقای تقی زاده گرامی لطفا • لطفا با مراجعه با سامانه خدمات غیرحضوری گئو https://geo.sdbhouse.com/login درخواست خود را جهت رفع فریز ثبت نمایید.

فریده عسکری
 ارسال شده در : پنجشنبه 06 آذر 1399

سلام خسته نباشید من کدبورسی کارگزاری دیگر رو دارم الان شهرستان هستم ومدارکم همراهم نیست اگه بخوام عضو کارگزاری شما شوم چکارباید بکنم

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

سلام. دوست عزیز در صورت تکمیل سجام می‌توانید با مراجعه به سایت کارگزاری سرمایه و دانش اقدام به ثبت نام غیرحضوری کنید،مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:صفحه اول شناسنامه، صفحه توضیحات، کارت ملی جدید به صورت پشت و رو می باشد.