✔️ثبت اطلاعات سجام«تغییر شماره حساب»

✔️ثبت اطلاعات سجام«تغییر شماره حساب»
  0
 8045
امتیاز کاربران 0/0 از 5

با استناد به دستورالعمل کانون کارگزاران مبنی بر الزام ثبت نام کلیه فعالان بازار سرمایه در سجام، لطفا جهت غیرفعال نشدن کد بورسی خود در اسرع وقت با مراجعه به لینک اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش اقدام به ثبت نام سجام نمایید.

سامانه جامع اطلاعات مشتریان یا سجام، بستری یکپارچه برای ثبت اطلاعات تمامی مشتریان در بازار سرمایه است. شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به منظور ارائه خدمات زیرساختی فراگیر به فعالان این بازار به ویژه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و ایجاد درگاه واحد خدمات دهی به تمامی ارکان بازار، نهادهای مالی، ناشران و مخصوصا سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و همچنین در راستای اجرای قانون مبارزه با پولشویی (مصوب۱۳۸۶) و قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (مصوب۱۳۹۴) راه اندازی شده است.
با راه اندازی سجام ارائه کلیه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی جدید در بازار سرمایه از جمله  صدور کد معاملاتی در کلیه بورس‌ها، صدور واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، صدور کد سبدگردانی و … صرفاً پس از ثبت نام در این سامانه امکان پذیر خواهد بود. پس از دی ماه ۱۳۹۷ هیچ شخص حقیقـی و حقـوقـی نمی تواند بدون ثبت نام در این سامانه، در بازار سرمایه خدماتی از قبیل خرید و فروش اوراق بهادار و صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری و … را دریافت کنند.
ثبت نام کنندگان پس از احراز هویت، از ارائـه اطلاعات مجدد و مکرر در بازار سرمایه بی نیاز بوده و با یکبار ثبت نام به کلیه خدمات بازار سرمایه ایران دسترسی خواهند داشت. سجام بورس در دسته سامانه های زیر ساختی بازار سرمایه است و به هیچ عنوان سامانه‌ای تجاری نیست؛ لذا هدف آن کسب درآمد نخواهد بود و به لحاظ گستردگی ارائه خدمات نیز سامانه‌ ای ملی محسوب می شود.

لینک اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha