در صورتی که با خطای شماره موبایل مواجه میشوید، شما دارنده سهام عدالت هستید، اما اطلاعات شماره موبایل شما هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است و یا از موبایلی استفاده کردهاید که به نام شخص شما که دارنده سهام عدالت هستید، نیست. طبق بررسیهای صورت گرفته، تمامی اطلاعات هویتی ثبت شده در سامانه سهام عدالت مورد بررسی هوشمند قرار میگیرد و چنانچه موبایل به نام دارنده صاحب سهام نباشد، احراز هویت مورد تأیید قرار نمیگیرد.
به زودی روشی برای اصلاح شماره موبایل به صورت حضوری در دسترس قرار خواهد گرفت که از طریق همین سامانه، در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد.