از کجا شروع کنم؟

کارگزار بورس کیست✔️ بهترین کارگزار بورس ایران
کارگزار بورس کیست✔️ بهترین کارگزار بورس ایران

چرا بازار بورس به کارگزار احتیاج دارد؟ کارگزار بورس چه نقشی ایفا می کند؟ ما در ادامه این مطلب وظایف ...

شاخص بورس✔️بررسی روند شاخص کل
شاخص بورس✔️بررسی روند شاخص کل

چرا آشنایی با شاخص بورس مهم است؟ مهم ترین شاخص های بورس کدامند؟ ما در این مطلب به مفهوم شاخص بورس پر ...

کد بورسی چیست؟ آموزش  قدم به قدم دریافت کد بورسی
کد بورسی چیست؟ آموزش قدم به قدم دریافت کد بورسی

کد بورسی یا معاملاتی به چه معناست و چه اهمیتی دارد؟ راه های دریافت کد بورسی چیست؟ با آموزش کامل دریا ...

سجام چیست؟ثبت نام و دریافت کد بورسی✔️آموزش تصویری☀️
سجام چیست؟ثبت نام و دریافت کد بورسی✔️آموزش تصویری☀️

سامانه سجام چیست؟ مزایای ثبت نام در سامانه سجام چیست؟ در این مطلب از سایت کارگزاری سرمایه و دانش سام ...

⚡️چگونه سرمایه گذاری کنیم؟⚡️ بهترین روش های سرمایه گذاری+مشاوره رایگان
⚡️چگونه سرمایه گذاری کنیم؟⚡️ بهترین روش های سرمایه گذاری+مشاوره رایگان

چگونه سرمایه گذاری کنیم؟ شاید این سوال برای همه افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند به وجود آمده باشد. ...

از کجا شروع کنم؟

شــما مــی توانید برای دریافت کــدبورسی و ثبــت نام در کــارگزاری به تــرتیب از ایــن قسمت شروع کنید و چنانچه هر قسمت را قبلا انجام داده اید، به مرحله بعد بروید.

سجـــــام

درصورتی که در سجام ثبت نام کرده اید و کد پیگیری ۱۰رقمی خود را دریافت نموده اید، نیــازی به انجام دوباره سجام نیست.

 در آخر راه شما دارای

  • کدبورسی
  • دسترسی معاملات آنلاین
  • دسترسی معاملات اینترنتی
  • دسترسی به خدمات غیر حضوری گئو

کاربران گرامی؛

اگر تا به حال کد بورسی نداشته اید و یا مراحل ثبت نام در سامانه سجام را انجام نداده اید، در هر کجای ایران و در هر مکانی که هستید، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب کارگزاری و یا دفاتر پیشخوان دولت، می توانید گام به گام از طریق راهنمای زیر، به آسانی کلیه مراحل ثبت نام در سامانه سجام را تکمیل و در صورت نداشتن کد بورسی، آن را دریافت کنید. سپس با مراجعه به «سامانه جدید ثبت نام غیر حضوری» (ویژه مشتریان جدید) ، در کوتاه ترین زمان به صورت رایگان، عضو کارگزاری سرمایه و دانش شوید. پس از عضویت، می توانید از کلیه خدمات و امور مشتریان کارگزاری به صورت غیرحضوری در «سامانه گئو-خدمات غیرحضوری کارگزاری سرمایه و دانش»، برخوردار شوید.

گام اول) ثبت نام در سامانه سجام دو مرحله دارد:

مرحله ۱ :ابتدا با کلیک بر روی لینک «ثبت اطلاعات سجام»، اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنید. بعد از ثبت اطلاعات کد پیگیری ۱۰ رقمی به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود.

مرحله ۲ :پس از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی، با کلیک بر روی لینک «احراز هویت الکترونیکی سجام» و با وارد کردن کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام و دیگر اطلاعات، مراحل ثبت نام در سامانه را تکمیل و درصورت نداشتن کد بورسی، آن را دریافت کنید.

یادآوری :

-برای تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه سجام، طی هر دو مرحله بالا الزامی است.

-سجامی شدن تنها مختص افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند نیست. شما برای انجام کلیه امور غیر حضوری در بازار سرمایه نیز نیازمند طی مراحل ثبت نام در سامانه سجام هستید. -توجه داشته باشید " احراز هویت الکترونیکی سجام فقط برای اشخاص بالای ۱۸ سال ممکن است ". چنانچه سن مشتری زیر سن قانونی باشد، ولیِ شخص باید پس از ثبت اطلاعات سجام (مرحله ۱ (با در دست داشتن مدارک هویتی خود و فرزند به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و احراز هویت سجامی فرزند خود را انجام داده و مراحل سجامی شدن را تکمیل نماید.درصورت نداشتن کدبورسی، پس از تکمیل فرایند سجام، کد معاملاتی فرزند شما از طریق پیامک ارسال می شود.

گام دوم) ثبت نام و عضویت در کارگزاری برای مشتریان جدید به دو روش زیر است:

روش ۱) در روش نخست همه مشتریان؛ شامل افرادی که به تازگی کدبورسی دریافت کرده اند (از طریق ثبت نام در سامانه سجام، احراز هویت الکترونیکی و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت) و همچنین اشخاصی که از قبل کد بورسی داشته اند و برای اولین بار قصد دارند عضو کارگزاری سرمایه و دانش شوند، می توانند با مراجعه به «سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری» (ویژه مشتریان جدید) و انتخاب شعبه و با ورود به لینک اختصاصی شعبه مورد نظرشان، با تآیید اطلاعات منتقل شده از سامانه سجام، در کوتاه ترین زمان و به صورت رایگان، پس از دریافت رمز عبور سامانه های معاملاتی از طریق پیامک، مشتری کارگزاری سرمایه و دانش شوند.

یادآوری:

-درنظر داشته باشید، استفاده از خدمات ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری توسط این سامانه مختص افرادی است که می خواهند برای نخستین بار عضو کارگزاری سرمایه و دانش شوند. استفاده از این سامانه برای مشتریان قدیمی کارگزاری، امکان پذیر نیست.

-استفاده از این امکان " هیچ محدودیت سنی " ندارد. در سامانه سجام ثبت نام و کلیه مراحل سجام (شامل ثبت)

-برای انجام ثبت نام غیرحضوری می بایست حتما اطلاعات و احراز هویت سجام) را تکمیل کرده باشید. سپس با وارد کردن شماره همراه و آدرس ایمیلی که در سجام ثبت کرده اید، در «سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری» (ویژه مشتریان جدید)، ثبت نام کرده و وارد سامانه شوید.

-از جهت اینکه کلیه اطلاعات کاربران از سامانه سجام به صورت اتوماتیک وارد سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری مشتریان می شود، اگر مایل به تغییر شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل، اطلاعات هویتی و مالی و سایر اطلاعات خود هستید، ابتدا وارد قسمت ثبت اطلاعات سجام (مرحله اول) شوید، از قسمت ویرایش اطلاعات و یا تغییر شماره تلفن همراه، تغییرات مورد نظر را انجام دهید و سپس وارد «سامانه جدید ثبت نام غیرحضوری» (ویژه مشتریان جدید) شوید.

-جهت ثبت نام غیرحضوری، ابتدا اسامی و اطلاعات شعب کارگزاری را بطور کامل مرور کرده پس از انتخاب شعبه، روی لینک اختصاصی شعبه موردنظر کلیک کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.

روش ۲) درصورتی که تمایل به ثبت نام با روش های پیشنهادی ندارید، می توانید با مراجعه به لیست «اسامی دفاتر پیشخوان منتخب» ، به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت (طرف قرارداد کارگزاری) مراجعه و مراحل احراز هویت جهت عضویت در کارگزاری سرمایه و دانش را طی کرده و در کوتاه ترین زمان نام کاربری و رمز عبور جهت دسترسی به سامانه های معاملاتی را از طریق پیامک دریافت کنید.

گام سوم

اگر مشتری قدیمی کارگزاری هستید و قصد به روز رسانی اطلاعات خود را داد و یا به سامانه معاملات برخط (آنلاین) دسترسی ندارید و مایلید از این خدمات استفاده کنید، می توانید از طریق «سامانه گئو-خدمات غیرحضوری کارگزاری سرمایه و دانش» و انتخاب قسمت درخواست احراز هویت از این خدمات بهره مند شوید.

یادآوری:

-این خدمات " فقط مخصوص مشتریان قدیمی کارگزاری است " (جهت به بروزرسانی یا درخواست معاملات برخط) و مشتریان جدید برای ثبت نام نباید از این قسمت استفاده کنند. -جهت ثبت نام مجدد مشتریان قدیمی بصورت غیرحضوری پیش از ورود به سامانه با کارگزاری تماس بگیرید. -درخواست احراز هویت مجدد در این سامانه فقط برای مشتریان ساکن تهران و برخی از شهرهای حومه تهران، به صورت غیرحضوری انجام می شود.

یادآوری:

-این خدمات " فقط مخصوص مشتریان قدیمی کارگزاری است " (جهت به روزرسانی یا درخواست معاملات برخط) و مشتریان جدید برای ثبت نام نباید از این قسمت استفاده کنند.

-جهت ثبت نام مجدد مشتریان قدیمی بصورت غیرحضوری پیش از ورود به سامانه با کارگزاری تماس بگیرید.

-درخواست احراز هویت مجدد در این سامانه فقط برای مشتریان ساکن تهران و برخی از شهرهای حومه تهران، به صورت غیرحضوری انجام می شود.

گام چهارم

پس از ثبت نام و عضویت درکارگزاری می توانید با ورود به «سامانه گئو-کارگزاری سرمایه و دانش»، کلیه امور، مانند اعلام شماره حساب، تغییر شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل، اصلاح پرتفوی، درخواست وجه، اعلام واریز وجه، شکایات، ثبت تیکت پشتیبانی و دیگر خدمات کارگزاری سرمایه و دانش را از هر کجای ایران، به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعب کارگزاری انجام دهید.

اپلیکیشن «سامانه گئو-کارگزاری سرمایه و دانش» را می توانید در سیستم های عامل اندروید، از طریق کافه بازار بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و همچنین نسخه تحت وب این سامانه برای سیستم های عامل ios از طریق برنامه Safari قابل نصب است.

راه های ورود به سامانه گئو-خدمات غیرحضوری کارگزاری سرمایه و دانش:

-ورود از طریق «سامانه گئو-کارگزاری سرمایه و دانش» برای کامپیوتر و سیستم های عامل اندروید و ios بازار و نصب روی گوشی های همراه اندرویددانلود و نصب اپلیکیشن «سامانه گئو

-کارگزاری سرمایه و دانش» برای سیستم های عامل اندروید از طریق کافه

-ورود و نصب «سامانه گئو-کارگزاری سرمایه و دانش» برای سیستم های عامل ios از طریق برنامه Safari) :پس از ورود به سامانه می توانید با انتخاب گزینه Share و انتخاب گزینه HomeScreen Addto و سپس با Add کردن، «سامانه گئو-کارگزاری سرمایه و دانش» را روی گوشی های همراه آیفون نصب کنید).