✔️لومینو سامانه معاملاتی اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش

✔️لومینو سامانه معاملاتی اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش
  43
 31112
امتیاز کاربران 3/5 از 5

لومینو، سامانه معاملات اختصاصی  کارگزاری سرمایه و دانش

یکی از امکاناتی که کارگزاری ها به فعالین بازار سرمایه ارائه می دهند، سامانه معاملاتی می باشد. داشتن سامانه ای با کمترین قطعی، تجربه کاربری مناسب، ارائه خدمات مورد نیاز کاربران، امکان اضافه کردن موارد مورد نیاز معامله گران برای رصد بازار و سایر مواردی از این دست، روند کاری فعالین بازار سرمایه را بسیار هموار خواهد کرد.

در حال حاضر سامانه‌های معاملاتی مختلفی در بازار سرمایه داخل کشور وجود دارند که هر یک دارای نقاط ضعف و قوت می باشند. کارگزاری سرمایه و دانش، با سابقه 18 سال حضور در بازار سرمایه بر آن شد تا برای رفاه حال مشتریان اقدام به طراحی و تهیه سامانه معاملاتی اختصاصی خود با نام «لومینو» نماید. هدف لومینو فراهم کردن بستر مدرن، نوین، سریع و هوشمند می باشد. این سامانه نوین دارای امکانات حائز اهمیتی است که برای معامله‌گران حرفه‌ای و آماتور می‌تواند، کارآمد باشد.


ورود مستقیم به لومینو 


سامانه‌ اختصاصی معاملاتی کارگزاری سرمایه و دانش بر اساس نیازهای کاربران و کمبودهای موجود در سایر سامانه های معاملاتی فعلی، تهیه و به بازار عرضه شده است. از شاخص ترین امکانات لومینو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  داشبوردهای حرفه ای
  2. فیلتر های هوشمند
  3. ایده ها 
  4. گزارش ها
  5. پرتفوی PRO


عضویت رایگان در لومینو (همین حالا کلیک کنید) 


سعی می کنیم در ادامه با بررسی اجمالی، شما را با هر یک از این ویژگی ها آشنا کنیم. 

داشبورد های حرفه ای

در لومینو امکان دسترسی به چهار مدل داشبورد پرطرفدار وجود دارد. این 4 مدل داشبورد شامل داشبورد تکنیکال، داشبورد اختصاصی، داشبورد مدرن، داشبورد کلاسیک می باشد. هر کدام از این داشبورد ها دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد از نظر اولویت دسترسی ها می باشد که معامله گران بر اساس نیازشان می توانند هر یک از این داشبوردها را انتخاب کنند. علاوه بر ارائه امکانات نوین بر اساس نیاز معامله‌گران، جلب رضایت مشتریان و همراهان قدیمی مجموعه کارگزاری سرمایه و دانش از اولویت‌های مجموعه می‌باشد. اگر شما از همراهان قدیمی ما هستید و با سامانه معاملاتی قدیمی مجموعه احساس راحتی می‌کنید، داشبورد کلاسیک برای شما طراحی شده است تا در همان محیط آشنای سابق از امکانات منحصر به فرد لومینو هم استفاده نمایید.

داشبورد های اختصاصی لومینو

فیلترهای هوشمند

در بخش فیلترهای هوشمند لومینو به ده‌ها فیلتر کاربردی بازار سرمایه، دسترسی خواهید داشت. بصورت پیش فرض 4 دسته فیلتر هوشمند در نظر گرفته شده است. چنانچه شما از حرفه‌ای‌های بازار سرمایه هستید، می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک فیلترهای شخصی متناسب با استراتژی معاملاتی خود تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

  در ویدئوی زیر تمامی جزییات فیلتر‌های هوشمند لومینو، فیلترنویسی شخصی، بررسی فیلتر‌های پرکاربرد و نحوه استفاده از فیلتر‌های هوشمند برای بهبود معاملاتتان توضیح داده شده است.

 ایده ها

بخش ایده‌های لومینو محل مناسبی است برای تبادل نظر با فعالین بازار سرمایه و تحلیل‌گران کارگزاری سرمایه و دانش که تحلیل های خود را در این قسمت منتشر می کنند. علاوه بر استفاده از تحلیل های منتشر شده سایر افراد هم می‌توانند به تبادل نظر بپردازند و از نظرات و اطلاعات یکدیگر استفاده کنند.

                         نظرات سهامداران

گزارش‌ها

در لومینو گزارشات عملکردی متنوع و کامل بصورت یکپارچه در قسمت گزارشات قابل مشاهده است. بخش گزارش‌های لومینو شامل: گزارش‌های حسابداری، سفارشات خرید و فروش و سایر گزارش‌ها می‌باشد.

مزیت یکپارچگی گزارش‌ها به این است که هر آنچه در رابطه با جزییات معاملاتتان، واریز یا برداشت وجه و هر گزارش دیگری را که لازم داشته باشید، بصورت متمرکز خواهید داشت. 

دریافت گزارشات مختلف از سامانه لومینو 

پرتفوی PRO

پورتفوی PRO دستیار حرفه ای، معاملات شما است. بخش پرتفوی PRO از محبوب ترین قسمت‌های لومینو می باشد. مهم‌ترین مشکل اکثر سامانه‌های آنلاین موجود، عدم بروز رسانی خودکار وقایع مربوط به افزایش سرمایه های مختلف و یا عدم در نظر گرفتن وقایعی مثل تغییر کارگزار ناظر و اصلاح اتومات میانگین خرید می باشد که اکثرا برای اصلاح آن می بایست در پرتفوی مجازی اقدام به ثبت تراکنش دستی با محاسبات خاص هر کدام نمایند. بر اساس فیدبک کاربران لومینو، بخش پرتفوی PRO امکانات مفید و منحصر به فردی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به سهولت انجام معاملات و همچنین داشتن اطلاعات کافی از پرتفو و سبد سهامی برای تصمیم‌گیری بسیار حائز اهمیت است. مثل: 

  • رصد افزایش سرمایه‌های پرتفوی خود 
  • سودهای نقدی پرتفوی خود
  • رصد تغییرات پرتفوی ناشی از تغییرات کارگزار ناظر ورودی و خروجی
  • محاسبه و بررسی دقیق سود و زیان موجودی
  • عملکرد پرتفوی (سود و زیان سهم های فروش رفته پرتفوی)
  • عملکرد نمادها (سود و زیان تحقق یافته ناشی از فروش های خود به تفکیک هر نماد)
  • عملکرد فروش روز 
  • رصد سود و زیان روز 

بخش پورتفوی پرو شامل زیر‌مجموعه‌های مفیدی است که در سایر سامانه‌های معاملاتی به اندازه کافی به آن توجه نشده است. در ادامه به معرفی خلاصه هر یک از زیرمجموعه‌های پورتفوی PRO می‌پردازیم.

افزایش سرمایه

یکی از دغدغه‌های فعالین بازار بورس داخل کشور، چک کردن اطلاعیه‌های تقسیم سود و افزایش سرمایه‌های سهام موجود در پورتفو یا واچ لیست شخصیشان، در سامانه کدال است. در سامانه لومینو به منظور روشن شدن و یکپارچه‌سازی اطلاعات مورد نیاز معامله‌گران در بخش افزایش سرمایه، نوع افزایش سرمایه و تاریخ افزایش سرمایه و همچنین درصد افزایش سرمایه مشخص شده است. این اطلاعات که از سامانه کدال مستقیما خوانده می‌شوند، کاملا به روز بوده و بصورت یکپارچه در قسمت پورتفوی PRO سامانه لومینو قابل مشاهده هستند.

علاوه بر این نسبت سهام جایزه نماد‌های پورتفوی شما و سرمایه قبلی و سرمایه جدید هم در این قسمت قابل‌رویت است. چنانچه به مطالعه دقیق اطلاعیه کدال هم علاقمند باشید، اطلاعیه کدال هم در قسمت انتهایی برای دانلود در دسترس شما است.

پورتفوی پرو-سامانه لومینو 

تقسیم سود

در زیرمجموعه تقسیم سود، لیست نماد‌هایی که مجمع برگزار کرده اند و میزان سود نقدی هر نماد، قرار گرفته شده است. علاوه بر این میزان سود نقدی هر کدام از نماد‌ها و اینکه چه درصدی از  سود ساخته شده، تقسیم شده است. در همین قسمت جزییات دیگری همچون بازدهی سود نقدی، قابل‌مشاهده است.

در برخی از اوقات تقسیم سود بر اساس حداقل تعداد سهم بین سهامداران توزیع می‌شود. چنانچه اطلاعیه‌ای برای این موارد خاص، منتشر شود در بخش تقسیم سود پورتفوی PRO قابل مشاهده خواهد بود. تاریخ دریافت سود هم در همین قسمت در دسترس شما قرار دارد.

سامانه معاملاتی لومینو بخش تقسیم سود پورتفوی PRO

در لومینو نیازهای تمامی گروه معامله گران دیده شده است. از حرفه ای ترین معامله گران تا تازه واردان به بازار بورس و علاقمند به بازار های سرمایه گذاری. از جمله این امکانات به صورت تیتروار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ابزارهای معاملات پیشرفته
  2. حد سود و زیان
  3. هشدارهای شرطی
  4. سیگنال هشدارهای شرطی شما
  5. ابزارهای متنوع جهت معاملات هوشمند
  6. سیگنال هوشمند استراتژی های شخصی
  7. بروز‌ترین ابزارهای چارتینگ و تحلیل تکنیکال
  8. عضویت رایگان و نامحدود برای همه معامله گران
  9. دستیار معاملاتی حرفه‌ای برای تمامی استراتژی‌ها

رصد سود و زیان

در سامانه‌های دیگر آنلاین گاهی اوقات ممکن است برای سهمی عددی نزدیک به 50 درصد سود یا ضرر را ببینید، اما این عدد واقعی نیست! مثلا سهمی بر اثر افزایش سرمایه جایزه قیمتش از 1000 تومان به 500 تومان برسد و برای شما ضرری معادل 50 درصد نشان دهد، ولی اشتباه است!

در سامانه لومینو برای اولین بار به صورت هوشمند، محاسبات دقیق سود و زیان شما بدون نیاز به تراکنش دستی فراهم شده است.

کارگزاری سرمایه و دانش مفتخر است در سامانه لومینو ویژه به صورت رایگان برای همه معامله‌گران بازار سرمایه فراهم کند تا خودشان بتوانند، وقایع پورتفوی خود را با دقت بالا تحلیل و بررسی نمایند.


مشاهده پرتفوی PRO 


لومینو کلاب

لومینو کلاب، باشگاه مشتریان این سامانه می باشد که امکانات بسیاری به مشتریان ارائه می کند. لومینو کلاب دارای امکاناتی همچون کسب امتیاز از انجام هر معامله، بهره مندی از دوره های آموزشی تخصصی با تدریس مجرب ترین تحلیل گران بنیادی و تکنیکال، برگزاری دوره های مورد نیاز تازه واردان به بورس، برگزاری دوره‌های آموزشی ترند بازار به منظور اطلاع رسانی به مخاطبین و تخفیف کارمزد، بر اساس میزان امتیاز های کسب شده می باشد.

لومینو کلاب


عضویت در باشگاه مشتریان کارگزاری سرمایه و دانش 


مزایای سامانه لومینو نسبت به سامانه معاملاتی اکسیر

اگر شما از کاربران سامانه معاملاتی اکسیر باشید، شاید برایتان سوال شده باشد که چرا لومینو؟ برای پاسخ به این سوال به موارد زیادی می‌توان اشاره کرد که در ذیل به مهم‌ترینشان می‌پردازیم.

  • پورتفوی حرفه‌ای (PRO)
  • گزارشات عملکرد متنوع و دقیق
  • رصد هوشمند نمادها
  • هوشیاری نسبت به تغییرات پورتفو
  • داشبوردهای معاملاتی متنوع
  • چارت کامل تکنیکال نماد
  • ایده‌ها و تحلیل‌ها
  • فیلترهای هوشمند
  • لومینو کلاب
  • سرعت معاملات
  • معاملات سرخطی
  • خدمات غیرحضوری یکپارچه

امیدواریم تجربه استفاده شما از سامانه معاملاتی هوشمند لومینو، تجربه ای مثبت و مفید باشد.ما برآنیم تا قدم قدم در کنار شما و برای رفع نیازهای شما مشتریان گرامی، به بهبود و پیشرفت هر چه بیشتر  خدمات بپردازیم. تمامی بخش ها و ویژگی های لومینو بر اساس تحقیقات بازار گسترده، تهیه و تدوین شده است و دانش فنی آن بصورت کامل در اختیار کارگزاری سرمایه و دانش می باشد. به همین خاطر امکان انجام اصلاحات و یا افزودن خواسته های مشتریان در آن فراهم است. به منظور بهبود روز به روز این سامانه نوین و هوشمند در خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی خواهشمندیم، نظرات سازنده خود  را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک :

سامانه لومینو توسط تیم مجرب و باتجربه طراحی شده است تا حداکثر صرفه جویی در زمان و تعداد کلیک شما را در انجام معاملات فراهم کند. علاوه بر این لومینو همانند یک دستیار حرفه‌ای می تواند به شما در انتخاب گزینه‌های سرمایه‌گذاری کمک نماید. با اینحال چنانچه شما به محیط کاربری اکسیر عادت دارید می‌توانید از داشبورد کلاسیک سامانه لومینو استفاده کنید که دقیقا مشابه اکسیر است.

خیر، سامانه اکسیر به زودی غیرفعال می شود. کارگزاری سرمایه و دانش به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات اقدام به طراحی و ارائه سامانه لومینو نموده است.

از امتیاز‌های باشگاه مشتریان لومینو (لومینو کلاب) می توان در تخفیف کارمزد، تخفیف دوره‌های آموزشی و همینطور بصورت نقدی استفاده کرد. 

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
نجفی
 ارسال شده در : شنبه 07 بهمن 1402

سلام ایا این کاگزاری به طور خودکار عرضه خرید میکند؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام و احترام کارگزاری سرمایه و دانش در کمپین ها و جشنواره هایی که به مناسبت یلدا و سالگرد کارگزاری برای تشکر از همراهی مشتریان خرید اعتباری عرضه اولیه به مدت یکسال را هدیه داد. شما برای اطلاع از کمپین های آتی می توانید در شبکه های اجتماعی کارگزاری سرمایه و دانش عضو شوید.

اسماعیل زبیدی
 ارسال شده در : جمعه 08 دی 1402

با سلام برای سرخطی زدن از چه ساعت ودقیقه وثانیه ای باید استفاده کنیم یعنی از ساعت هشت وچهل وپنج دقیقه باید سرخطی بزنیم یا از ساعت 9 صبح ؟وهمچنین مثلا 20 میلیون اختصاص دادیم برای سرخطی می بایست این مبلغ را طی یکی دو تا سفارش وارد کنیم یا یکجا در یک سفارش انجام بشه لطفا راهنمایی بفرمایید وضمنا من همین الان ثبت نام مجانی کردم واز دیدن سامانه معاملاتی لومینو واقعا شگفت زده شدم انصافا برای همچین سامانه ای خیلی زحمت کشیدید وبااینکه من در کارگزاریهایی مثل مفید واگاه و کیان تریدر واقتصاد بیدار ونهایت نگر عضو هستم هیچ کدوم به گرد شما نمی رسن وامکانات شما را ندارن مخصوصا قسمت فیلترها ورصد بازار و.... .هنوز هم کل ساما نه لومینو رو بررسی نکردم ولی دست مریزاد دارید و وقتی در سامانه ثبت نامم تایید نهایی شد بلافاصله در سهم داتام که عرضه اولیه بود با کمک لومینو سرخطی می زنم وشانس خود رو امتحان می کنم .با تشکر فراوان.

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 11 دی 1402

با سلام و احترام خوشحالیم از همراهی شما دوست عزیز،به اطلاعتون برسونیم برای سفارشات سر خطی شما میتونید از قسمت تنظیمات گزینه سفارشات پی در پی رو فعال کنید و شانش خودتون رو برای جایگاه بهتر بالا ببرید و چند ثانیه قبل شروع سفارش گیری هسته معاملات حدود 8:44:55 سفارش خودتون رو به هسته ارسال کنید ،توجه داشته باشید مدت زمان ارسال پی در پی حدود 10 ثانیه هستش و سفارش شما رو تکرار خواهد کرد

رصا محمودزاده
 ارسال شده در : یکشنبه 26 آذر 1402

سلام .چطور باید امتیاز های خود را به پول تبدیل کرد

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 11 دی 1402

با سلام و احترام ممنون از همراهی شما به اطلاعتون برسونیم از طریق لینک زیر میتونید مراحل دریافت امتیازهای خودتون رو مشاهده بفرمایید https://lominotrading.com/post/657d9c66bf48abdf11421be5/view

محسن
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 آذر 1402

سلام ، در کارگزاری سرمایه و دانش امکان معاملات اختیار و فروش فزاینده هست یا خیر؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : چهارشنبه 22 آذر 1402

سلام و احترام لطفا با شماره 02142548 داخلی 105 تماس حاصل فرمایید.

دهباشی
 ارسال شده در : پنجشنبه 16 آذر 1402

با سلام. لومینو عالیه مدتها بود که بدنبال چنین محیط کاربری کاملی بودم که همه نیازهای معاملاتیم توش باشه و منو از مراجعه به بسیاری منابع دیگر بی نیاز کرده انشالله که از این هم بهتر شود

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 18 آذر 1402

سلاو و احترام خیلی خوشحالیم که این بازخورد رو دریافت میکنیمو تمام تلاش ما ارائه یک سیستم معاملاتی کاملا هوشمند به فعالین بازار سرمایه بوده است.

علی آریان پور
 ارسال شده در : جمعه 03 آذر 1402

لومینو خوبه وجا برای بهترشدن داره

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

سلام و احترام هدف و برنامه اجرایی ما بهبود مداومه، ممنون از همراهی شما

علی آریان پور
 ارسال شده در : جمعه 03 آذر 1402

لومینو خوبه وجا برای بهترشدن داره

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 04 آذر 1402

ممنون از دلگرمی شما، ما برای بهترین شدن نهایت تلاشمونو میکنیم، با دادن بازخورد بهمون همراه ما توی این مسیر باشید.

حسین عطایی
 ارسال شده در : دوشنبه 08 آبان 1402

سلام عرض ادب چرا سفارشات شرطی تو سامانه فعال نیست؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 14 آبان 1402

مشتری گرامی به زودی معاملات شرطی روی لومینو فعال خواهد شد. با ما همراه باشید.

کاظم مرادی
 ارسال شده در : پنجشنبه 26 مرداد 1402

من ثبت نام انجام دادم برام پیام اومده که میتونید وارد سامانه جدید بشید. هنگام ورود پیام خطای نام کاربری یا رمز ورود اشتباه است می‌دهد مگه نام کاربری اسم و فامیلم نیست چون رمز رو درست میزنم

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

با سلام همراه گرامی با شماره 02142548 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید همکاران ما پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود و مشکل شمارو به صورت اختصاصی حل خواهند کرد.

فاطی
 ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

من الان تو کارگزاری مفید حساب دارم میتونم انتقال بدم به لومینو؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام و احترام بله با انتخاب گزینه تغییر کارگزار ناظر این امکان وجوددارد. چنانچه به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید یا سوال دیگری دارید می توانید از طریق شماره 02142548 داخلی 101 و 101(پشتیبانی لومینو) با همکاران ما ارتباط بگیرید.

Hamid
 ارسال شده در : جمعه 23 تیر 1402

درود لومینو مختص این کارگزاری هست یا به کارگزاری های دیگه هم سرویس میده؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 24 تیر 1402

سلام و احترام لومینو سامانه اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش است.

کیارش اریا
 ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

خیلی جای تعجبه !؟ من در سه تا کارگزاری بودم که در حاضر سامانه لومینو مقصد سوم و احتمالا اخر من باشه . سامانه اولم اکسیر بود که در قسمت تکنیکالش نماد شاخص کل را نداشت !! و من شیفت کردم به سامانه ای بی تریدر و در اونجا متوجه شدم بعد از کلی تحلیل روی تکنیکال نمادها قسمت ذخیره تکنیکال کاملا ضعیف و مبتدی و ناشیانه هست بطوری که گزینه ذخیره بصورت دستی نداره و اوتومات ذخیره میکنه ولی بعد از چند روز کل تحلیل روی نماد پاک میشه !! و حالا اومدم لومینو و خوشبختانه ذخیره دستی داره ولی حالا میبینم ذخیره قالب نمودار نداره !! یعنی اعداد مربوط به نمودار قیمت که فونت درشت میکنم و یا رنگ کندل را تغییر میدم ذخیره نمیکنه. یعنی کسی این را نفهمیده ؟! رسیدگی کنید

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام و احترام همراه گرامی مشکل شما با بخش پشتیبانی مطرح شده است. برای راهنمایی بیشتر و سریعتر لطفا شماره تماس خود را بگذارید یا با شماره 02142548 داخلی 151 تماس حاصل فرمایید.

بهنام حبیب آگهی
 ارسال شده در : چهارشنبه 31 خرداد 1402

سلام ایا برای سرخطی زدن از سامانه اکسیر بهتر است؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام بله در سامانه لومینو می توانید از قسمت ارسال سفارشات پی در پی برای ان منظور استفاده کنید.

امید
 ارسال شده در : جمعه 26 خرداد 1402

کارگزاریه مناسبی نیست و بنده توصیه نمیکنم مدام قطع و وصل و همچنین مدیریت ضعیف و تحلیلگرانش سهام خودشون رو مدام تبلیغ میکنند

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 27 خرداد 1402

سلام و احترام همراه گرامی اگر از خدمات کارگزاری سرمایه و دانش راضی نیستید، با جزییات بفرمایید تا پیگیری لازم انجام شود. سامانه لومینو در شش ماهه گذشته دارای کمترین قطعی بین سامانه های معاملاتی بازار سرمایه بوده است. پیرامون نکته آخر هم، در ماه گذشته قریب به 40 نماد پرطرفدار بازار در بخش ایده های لومینو بارگذاری شده و هر نمادی که مشتریان درخواست داشته باشند تحلیل می شود.

علیرضا حاتمی
 ارسال شده در : دوشنبه 15 خرداد 1402

سلام در موردچگونگی ارسال سفارش معاملات سرخطی توضیح دهید که چگونه می توانیم سفارش گذاری کنیم؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1402

همراه گرامی برای راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 02142548 داخلی 101 و 151 تماس بگیرید. همکاران ما بطور کامل راهنمایی خواهند کرد.

علیرضا بختیاری
 ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

با سلام نام کاربری و رمز عبور برای ورود ب لومینو چیست؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

با انتخاب ثبت نام رایگان میتوانید نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کنید.

کاربر اکسیر
 ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام نحوه غیر فعال کردن لومینو و فعال سازی مجدد سامانه اکسیر به چه صورت هست؟؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

سلام همراه گرامی این امکان وجود ندارد، ولی در صورت تمایل می توانید به 02142548 داخلی 101 تماس حاصل فرمایید تا به مشکل شما رسیدگی نمایند.

حامد انزابی
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اردیبهشت 1402

سلام آیا امکان استفاده همزمان از سامانه اکسیر و لومینو وجود دارد یا نه؟ اگر ثبت نام در لومینو انجام شود سامانه اکسیر غیرفعال میشود یا همچنان میتوان از اکسیر هم استفاده کرد؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

با سلام خیر امکان استفاده همزمان از سامانه اکسیر و لومینو وجود ندارد. سامانه اکسیر به زودی غیرفعال خواهد شد.

حسام سعادت
 ارسال شده در : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402

در پورتفوی اکسیر درصد سود وضرر کاملا مشخصه ولی اینجا نه و نسبت دارایی بیشتره تا تو اکسیر

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اردیبهشت 1402

در سامانه لومینو در قسمت پرتفوی pro و در قسمت جزییات پرتفوی، تمام سود و زیان مشخص هست،چنانچه سهمی دارید که خیلی قدیمی هست در قسمت درصد سود و زیان مغایرت وجود داره و می‌تونه مشتری در پرتفوی مجازی به صورت دستی اصلاح کنه، این موضوع رو توجه کنید در قسمت تعداد سهام و خالص ارزش فروش هیچ مغایرتی وجود ندارد. چنانچه به راهنمایی بیشتری احتیاج داشتید دوستان ما در بخش پشتیبانی با شماره تماس 02142548 داخلی 151 می تونن راهنماییتون کنن.

علی بهارلو
 ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

Ok

علی بهارلو
 ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

از لومینو فعلا راضی هستم

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

ممنون از همراهی شما